Klachten

Niet tevreden?

Klanttevredenheid staat bij ITRepairshed hoog in het vaandel. Wanneer een product of dienst niet voeldoet aan de vooraf aangegeven behoeftes, gaat dit mij erg aan het hart. Ik kijk dan ook heel graag samen met u naar een passende oplossing.

Klachten

Helaas kan het voorkomen dat een product of dienst bij ITRepairshed niet naar wens is. In zo’n geval kunt u een klacht bij mij indienen, zodat ik ervoor kan zorgen dat dit in de toekomst niet nogmaals zal gebeuren.

Een klacht kunt u schriftelijk aan mij doorgeven. Doe dit zo snel mogelijk, om eventuele schade (vererging) te voorkomen. Binnen 14 werkdagen zal deze klacht worden afgehandeld. Mocht het zo zijn dat ik niet binnen 14 werkdagen met een goed passende oplossing kan komen, wordt dit binnen het genoemde termijn aangegeven en wordt er een indicatie verstrekt van hoelang het zal duren.

Klachtenprocedure

  1. Klik hier om naar ons klachtenformulier te gaan.
  2. Vul uw gegevens in.
  3. Geef het onderwerp aan van de klacht zodat deze direct in behandeling kan worden genomen.
  4. Omschrijf zo beknopt maar volledig mogelijk uw klacht.
  5. Probeer indien mogelijk ook aan te geven welke oplossing u passend zou vinden.

Klachten worden binnen één werkdag door mij in behandeling genomen. Reactie zal afhankelijk van de situatie per mail of telefoon plaatsvinden, waarin ik een oplossing aandraag. Dit moment zal binnen 14 werkdagen plaatsvinden. Vervolgens zal met u overlegd worden tot er een overeenkomst kan worden gevormd.

Oneens met de uitkomst?

Bent u toch niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?

U kan zich in zo’n geval wenden tot het Europese online geschillenplatform (ODR). Via onderstaande link kunt u hier terecht:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/