Retouren & Defecten

Retouren

ITRepairshed staat achter haar producten, maar uiteraard ook achter haar klanten. Voldoet een product niet aan je verwachtingen of is er een defect opgetreden, dan kun je dit altijd retourneren. Ik zal er dan alles aan doen om de afhandeling zo spoedig mogelijk te laten verlopen.

Aanspraak maken op garantie en/of reparatie

In de volgende gevallen kun je aanspraak maken op garantie of jouw product ter reparatie aanbieden.
  • Defect binnen de garantietermijn van het product
  • Defect buiten de garantietermijn of door val, stoot of waterschade
  • Product verkeerd geleverd door ITRepairshed

Zodra een product bij mij binnenkomt voor een garantieaanvraag zal ik eerst beoordelen of het probleem binnen of buiten garantie valt. Producten met (interne) vocht-, val-, stoot-, of drukschade vallen in de meeste gevallen buiten garantie. Als het geen garantiegeval betreft zijn er mogelijk (onderzoeks)kosten verbonden aan de behandeling van de serviceaanvraag en de reparatie van het product. Kijk voor een indicatie van de kosten op onze pagina Technische dienst.

Direct contact met de fabrikant

Bij sommige producten, zoals monitoren, printers, televisies, laptops en telefoons, is het sneller om direct contact op te nemen met de fabrikant. Sommige fabrikanten repareren een product namelijk kosteloos bij jou op locatie, ruilen deze ter plekke om, of komen het product bij je ophalen ter reparatie. Ik heb hiervoor een lijst met contactgegevens van verschillende fabrikanten opgesteld.

Acer

Telefonisch contact: 088-4560000

Asus

Telefonisch contact: 0591-570290

Lenovo

Telefonisch contact: 020-7003980

AOC

Telefonisch contact: +31 020 2146202

Philips

Telefonisch contact: +31-10 4289533

LG

Telefonisch contact: +31 020 456 3100

Vragen over service en retourneren

 

Kom je er niet goed uit met de fabrikant? Geen probleem, ik sta altijd klaar om je verder te helpen!